Sosnowiec i Rybnik odpowiadają na nową kampanię Fundacji Kornice
Miasta Sosnowiec i Rybnik zaprojektowały billboardy, które są parodią pojawiających się w wielu miejscach plakatów Fundacji Kornice.
W wielu miastach w całej Polsce pojawiły się billboardy Fundacji Kornice, które brzmią:
„Badania wykonane parę lat temu w USA pokazują, że 50% małżeństw cywilnych kończy się rozwodem, małżeństw sakramentalnych rozpada się 33%. W przypadku kościelnych małżonków, którzy chodzą razem regularnie do kościoła, to już tylko 2%. Spośród małżeństw kościelnych, które chodzą do kościoła i wspólnie się modlą, rozwodzi się tylko jedne na tysiąc”.
Wcześniej fundacja Kornice zasłynęła billboardami z hasłem: „Gdzie są te dzieci?”, na którą oczywiście miasta odpowiedziały:
CZYTAJ TAKŻE: „Gdzie są TE dzieci?”. Rybnik odpowiedział na kontrowersyjne plakaty
„Gdzie są TE dzieci?”. Rybnik odpowiedział na kontrowersyjne plakaty
W odpowiedzi na nową kampanię Fundacji Kornice, w Rybniku i Sosnowcu przygotowano parodię antyrozwodowych plakatów.
„Nie potrzeba żadnych badań, żeby wiedzieć, że 99% mieszkańców Sosnowca nie zamieszkałoby nigdzie indziej. 1% stanowią osoby, które chciałyby zamieszkać w Rybniku” – czytamy na billboardach opracowanych w Sosnowcu.
W Rybniku natomiast wersja parodii wygląda odrobinę inaczej.
„Nie potrzeba żadnych badań, żeby wiedzieć, że 99% mieszkańców Rybnika nie zamieszkałoby nigdzie indziej. 1% stanowią osoby, które chciałyby zamieszkać w Sosnowcu” – czytamy na billboardach opracowanych w Rybniku.