reklama
Kategorie

Bomba? Dyrektorzy szkół i przedszkoli wzięli udział w szkoleniu nt. bezpieczeństwa

reklama

W czwartek z inicjatywy Urzędu Miejskiego w Pszczynie oraz Komendy Powiatową Policji w Pszczynie przeprowadzone zostało szkolenie online dotyczące reagowania na informację o podłożeniu ładunków wybuchowych w jednostkach oświatowych.

 

Silesia Flesz w TVS od poniedziałku do piątku: 16.00, 17.45, 20.00 i 23.00

W szkoleniu, które było odpowiedzią na niepokojący trend zgłoszeń alarmów bombowych, wzięło udział około pięćdziesięciu dyrektorów szkół i przedszkoli z Pszczyny oraz pozostałych gmin powiatu pszczyńskiego.

reklama

Temat bezpieczeństwa dzieci w prowadzonych przez gminę Pszczyna przedszkolach i szkołach zawsze traktujemy priorytetowo. Przeprowadzone wspólnie z policją szkolenie z pewnością pozwoli dyrektorom placówek lepiej przygotować się do sytuacji ewentualnego zagrożenia związanego ze zgłoszeniem podłożenia ładunku wybuchowego, aczkolwiek miejmy nadzieję, że takie sytuacje nigdy nie będą miały miejsca – mówi zastępca burmistrza Barbara Sopot-Zembok.

Dla dyrektorów była to również okazja do zapoznania i nawiązania współpracy z nowym komendantem Komendy Powiatowej w Pszczynie w Pszczynie – mł. insp. Grzegorzem Bonalskim.

Poza szczegółowymi informacjami i praktycznymi wskazówkami, które dyrektorzy placówek oświatowych otrzymali podczas szkolenia, dostarczone drogą elektroniczną zostały materiały związane z tematem spotkania. Będą one wykorzystywane w przekazywaniu wiedzy nauczycielom oraz uczeniu zasad bezpieczeństwa najmłodszych mieszkańców naszej gminy.

źródło: UM Pszczyna

PRZECZYTAJ KONIECZNIE

Rząd zamyka w całej Polsce galerie handlowe, hotele, szkoły, kina i teatry! NOWE OBOSTRZENIA od 20 marca!

Mikołów: Obok osiedla domków mają powstać ogromne hale produkcyjne! Mieszkańcy protestują!

Sklep socjalny na Tysiącleciu to hit! Wkrótce powstaną nowe w kolejnych miastach!

reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button