Bytom: Jest nowy właściciel, ale zasady pozostaną te same
Gmina Bytom przejęła od Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. infrastrukturę służącą do odprowadzania wód opadowych i roztopowych. Do końca marca 2021 roku obsługa klientów w zakresie kancelaryjno-biurowym pozostanie w gestii spółki.
Sensacja w najlepszym gatunku! DETEKTYW COLUMBO w TVS!
Dla mieszkańców i inwestorów oznacza to, że do końca marca takie sprawy jak: zlecenie na wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej,uzgodnienie projektu technicznego czy zlecenie nadzoru i odbioru końcowego przyłącza kanalizacyjnego deszczowego i/lub urządzeń kanalizacyjnych, w dalszym ciągu realizuje BPK. Do dyspozytora BPK Sp. z o.o. nadal można zgłaszać awarie infrastruktury służącej do obierania wód opadowych i roztopowych. Numer telefonu do dyspozytora, pod którym należy zgłaszać awarie to 994.
Wszystkie wnioski dotyczące „deszczówki” złożone przed datą przejęcia od BPK przez gminę infrastruktury służącej do odprowadzania wód opadowych i roztopowych, w imieniu nowego właściciela (gminy Bytom) będą uzgadniane przez pracowników BPK. Wzory wniosków inicjujących sprawy związane z „deszczówką” znajdują się na stronie BPK.
źródło: UM Bytom
Sylwester w domu? Tylko z Telewizją TVS! Mnóstwo, gwiazd, muzyki i emocji specjalnie dla Was!
Ktoś chciał w Katowicach dać dziecku na imię Sosnowiec. Dziwnych pomysłów było więcej 😉
Śląskie: Modernizacja systemu ŚKUP. Jak teraz będzie działał?