reklama
Kategorie

Gliwice: Czas na strategię promocji – chodzi o lata 2022-2024

Prace nad strategią rozwoju miasta Gliwice2040 idą pełną parą, tymczasem miasto rozpoczyna opracowywanie kolejnego kluczowego dokumentu – Strategii Promocji Miasta Gliwice na lata 2022–2024. Określone w niej zostaną cele promocyjne i sposoby ich realizacji, a także kwestie dotyczące efektywnego i skutecznego wdrażania strategicznych działań oraz sprawdzania ich skuteczności. Strategię, w której przygotowanie będą mogli włączyć się mieszkańcy Gliwic, opracuje firma Buszman Sp. z o. o.  Komunikacja Doradztwo Badania Strategie.

 

Silesia Flesz w TVS od poniedziałku do piątku: 16.00, 17.45, 20.00 i 23.00

Gliwice są miastem, które od lat dynamicznie się rozwija, dlatego działania w zakresie promocji również powinny ewoluować, rozwijać się, nadążać za trendami. Z drugiej strony, profesjonalne prowadzenie działań w zakresie promocji miasta przekłada się na jego wzbogacenie i rozwój. Dlatego przygotowanie i konsekwentne realizowanie strategii promocji jest bardzo ważne – dzięki temu Gliwice będą jeszcze lepszym miejscem do mieszkania, spędzania czasu, do nauki, pracy czy prowadzenia biznesu. Zapraszam wszystkich do aktywnego włączenia się w proces przygotowania tego dokumentu – mówi Ewa Weber, zastępca prezydenta Gliwic odpowiedzialna m.in. za promocję miasta.

Na proces przygotowania Strategii Promocji Miasta Gliwice na lata 2022–2024 złożą się prace analityczne – analiza dokumentów i danych niezbędnych do rzetelnego przygotowania strategii. Zostaną zrealizowane także warsztaty strategiczne, na które zaproszeni zostaną gliwiccy radni, organizacje pozarządowe, pracownicy urzędu oraz przedstawiciele jednostek miejskich, nieformalnych grup mieszkańców, a także gliwickiego biznesu i nauki. Dokument powinien być gotowy w grudniu tego roku. Będzie spójny z innymi strategiami i programami miejskimi, w tym przygotowywaną Strategią Rozwoju Miasta Gliwice 2040.

Firma Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie powstała na bazie dwudziestoletnich doświadczeń dr Marii Buszman, ekspertki w zakresie public relations i promocji. Wspólnie z zespołem realizuje ona projekty w zakresie public relations, komunikacji oraz promocji, świadcząc usługi dla firm, instytucji, organizacji pozarządowych oraz osób prywatnych.

Ogrom naszego doświadczenia eksperckiego w zakresie komunikacji, promocji i PR to właśnie praca na rzecz samorządów oraz lokalnej i regionalnej społeczności. Dla JST realizowaliśmy już całe spektrum prac, były to: analizy, audyty oraz ekspertyzy w zakresie efektywności i skuteczności komunikacji, promocji, PR oraz obsługi klienta, a także działań sponsoringowych. Wykonywaliśmy diagnozy społeczno-gospodarcze, badania jakościowe i ilościowe, konsultacje społeczne, warsztaty strategiczne i szkolenia komunikacyjne. Przygotowywaliśmy strategie, programy i plany – podkreśla dr Maria Buszman, która współpracowała m.in. z Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego oraz UM Województwa Śląskiego, Starostwami Powiatowymi w Gliwicach i Mikołowie, Urzędami Miasta w Bytomiu, Chorzowie, Rudzie Śląskiej, Rybniku oraz Wodzisławiu Śląskim oraz prawie dwudziestoma innymi miastami na terenie województwa śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Firma Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie jest członkiem m.in. Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

źródło: UM Gliwice

PRZECZYTAJ KONIECZNIE

Lekkoatletyczne Mistrzostwa Europy 2028 odbędą się na Stadionie Śląskim

Abp Gądecki w Piekarach Śląskich: „Nie brak ludzi, którzy uznali, że „Bóg umarł”

Cud w Bieruniu! Dziecko wypadło z 2. piętra. Wstał i pobiegł na plac zabaw! [ZDJĘCIA]

Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button