Kraj
Koronawirus. Uruchomiono dodatkowe linie tematyczne w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS
W Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (tel. 22 560 16 00) uruchomiono specjalne linie tematyczne dla osób, które potrzebują informacji na temat:
TOP 5 Silesia Flesz: Tajemnicze przedmioty i martwe zwierzęta w kanalizacji? To nie żarty!
TOP 5 Silesia Flesz – premiera w każdą niedzielę o 19:50 w Telewizji TVS
- zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji – po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 – zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.
- ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności – po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 – ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności.
- w innych sprawach – tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- 2 – Renty i emerytury,
- 3 – Zasiłki,
- 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
- 5 – Informacje dla płatników.
Śląskie: Teatry, kina, stadiony. Wszystko się zamyka przez epidemię koronawirusa!
Śląskie: Milion złotych w dziupli! [WIDEO, ZDJĘCIA]
źr. ZUS