reklama
Kraj

Koronawirus. Uruchomiono dodatkowe linie tematyczne w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

W Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (tel. 22 560 16 00) uruchomiono specjalne linie tematyczne dla osób, które potrzebują informacji na temat:

 

TOP 5 Silesia Flesz: Tajemnicze przedmioty i martwe zwierzęta w kanalizacji? To nie żarty!
TOP 5 Silesia Flesz – premiera w każdą niedzielę o 19:50 w Telewizji TVS

  1. zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji – po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 – zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.
  2. ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności – po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 – ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności.
  3. w innych sprawach – tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
  • 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
  • 2 – Renty i emerytury,
  • 3 – Zasiłki,
  • 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
  • 5 – Informacje dla płatników.

PRZECZYTAJ KONIECZNIE

Koronawirus na Śląsku: Zamknięte szkoły, uczelnie, kina, 7 przypadków koronawirusa w regionie [RAPORT KORONAWIRUS 10.03.2020]

Śląskie: Teatry, kina, stadiony. Wszystko się zamyka przez epidemię koronawirusa!

Śląskie: Milion złotych w dziupli! [WIDEO, ZDJĘCIA]

 

źr. ZUS

Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button