reklama
Kategorie

Silesia City Center jeszcze większa? Nowi najemcy w katowickiej galerii handlowej [NOWE FIRMY W SCC]

reklama

Silesia City Center modernizuje się. Do wiosny metamorfozie poddane zostanie ponad 100 lokali, pojawi się także 40 nowych sklepów. W gronie najemców pojawią się m.in. Hugo Boss, Clinique, Guess by Marciano, BOHOBOCO oraz Swiss – to nowe marki, które właśnie potwierdziła Silesia. Największe centrum handlowe na Śląsku podsumowuje pierwsze tygodnie zmian.

 

Ruchy w ofercie Silesia City Center to największe tego typu zmiany od rozbudowy w 2010 roku, kiedy to w centrum przybyło 60 nowych sklepów. W sumie modernizacja, którą zaplanowano do wiosny 2016 roku. obejmie ponad 100 sklepów. Część odświeży tylko swój wystrój, część zostanie przeniesiona lub rozbudowa – zapowiada dyrekcja Silesii. Przybędą także nowe marki – ponad 40. Prace modernizacyjne już trwają. W ostatnich 2 miesiącach swoje salony poszerzyły marki Sizeer, CCC, Simple, Ochnik, relokowały się natomiast salony Swatch, Zebra i Eurobank. Taka sama zmiana czeka w najbliższych tygodniach Bershkę. Brand Inditexu wprowadzi się do nowego, większego lokalu. Swój wystrój zdążyły odświeżyć już  m.in. salony Douglas, Vision Express, Jean Louis David, Pizza Hut, Camel Active, TOUS i Costa.

reklama

 

W centrum pojawili się także już nowi najemcy m.in. Hilfiger Denim, Chiara, Longchamp, Baldinini, Nespresso, Gerry Webber, By o la la, The Secret Soap Store, Medicine, Orange, Restauracja „Sztolnia” i Kuchnie Świata. Ta lista w najbliższych miesiącach będzie się wydłużać. Już wiadomo, że w Silesii swój pierwszy butik na Śląsku otworzy duet polskich projektantów BOHOBOCO. W Silesii zadebiutują także Hugo Boss, który do SCC wraca po 5-letniej przerwie, Guess By Marciano, Clinique oraz Swiss. Będą to jedyne salony tych marek na Śląsku.  -Nowi najemcy wzbogacają zarówno ofertę marek sieciowych, dostępnych w Silesii, jak również ofert marek z wyższej półki. W najbliższych miesiącach rozwinie się także nasza oferta kosmetyczna oraz usług. Wiele z brandów, które pojawią się w ramach zmian, będzie unikalna, czyli dostępna wyłącznie w Silesii – podkreśla Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.

 

Zmiany w Silesia City Center to wynik kończących się umów z najemcami. Silesia w tym roku obchodzi swoje 10. urodziny. -Większość najemców zdecydowała się na przedłużenie umów najmu z Silesią. Spore grono poszerzyło zakres tej współpracy, przenosząc się do nowych, większych lokali lub rozbudowując obecne. W miejsce najemców, z którymi Silesia zdecydowała się nie kontynuować współpracy, wprowadzani są nowi – mówi Piotr Gajda. Jak szacuje dyrekcja obiektu, taki proces zmian potrwa do wiosny 2016 roku. Obejmą one 20 tys. m kw. powierzchni handlowej z 86 tys. m kw., jakie ma Silesia.  <.>

 

 

reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button