reklama
Kategorie

Śląskie. Tu pasuję. [WIDEO] Nowa kampania województwa. Jak oceniacie?

Ambasadorami kampanii zostali mieszkańcy województwa śląskiego. To znane i rozpoznawalne osoby jak muzyk i organizator OFF Festivalu Artur Rojek, raper Miłosz „Mioush” Borycki, kardiochirurg prof. Andrzej Bochenek czy architekt i projektant Przemo Łukasik. – Ja także mogę powiedzieć, że tu pasuję. Urodziłem się i pochodzę z Zabrza i z tym miastem związałem moją karierę zawodową. Przez lata ciężkiej pracy stworzyliśmy w Śląskiem centrum kardiologii na światowym poziomie, co jest dowodem na to, że to miejsce daje nieskończone możliwości rozwoju – powiedział profesor Bochenek.

 

Twórcy i pomysłodawcy kampanii nie ukrywali, że w województwie śląskim, podobnie jak w innych regionach Polski, odczuwane są skutki spadku urodzeń i depopulacji. Akcja promocyjna ma zachęcić mieszkańców do pozostania w województwie, do powrotu tych, którzy wyjechali, ale i do przyjazdu ludzi, którzy szukają swojego miejsca na ziemi.

reklama

 

 

Działania marketingowe w ramach kampanii będą prowadzone do końca roku głównie w internecie. Ważnym elementem w kampanii jest także konkurs internetowy na najciekawszy wpis i zdjęcie dotyczące interesujących i wartych odwiedzenia miejsc lub wydarzeń w naszym regionie. Dzięki zaangażowaniu internautów na stronie internetowej kampanii powstanie spis ciekawych miejsc, atrakcji turystycznych, muzeów, teatrów, obiektów przyrodniczych, kawiarni, restauracji itp. – Chcemy do kampanii włączyć zwykłych ludzi, którzy tu pracują, uczą się, żyją. Mamy nadzieję na interakcję ze strony mieszkańców, że zechcą podzielić się swoimi wrażeniami i pokazać miejsca w naszym województwie, o których mogą powiedzieć, że tu pasują – powiedział marszałek Saługa.

 

 

 

reklama

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button