reklama
Silesia Flesz najnowsze informacje

Sosnowiec i Rybnik odpowiadają na nową kampanię Fundacji Kornice

Miasta Sosnowiec i Rybnik zaprojektowały billboardy, które są parodią pojawiających się w wielu miejscach plakatów Fundacji Kornice.

 

W wielu miastach w całej Polsce pojawiły się billboardy Fundacji Kornice, które brzmią: 

„Badania wykonane parę lat temu w USA pokazują, że 50% małżeństw cywilnych kończy się rozwodem, małżeństw sakramentalnych rozpada się 33%. W przypadku kościelnych małżonków, którzy chodzą razem regularnie do kościoła, to już tylko 2%. Spośród małżeństw kościelnych, które chodzą do kościoła i wspólnie się modlą, rozwodzi się tylko jedne na tysiąc”.

Wcześniej fundacja Kornice zasłynęła billboardami z hasłem: „Gdzie są te dzieci?”, na którą oczywiście miasta odpowiedziały:

Powiązane artykuły

CZYTAJ TAKŻE: „Gdzie są TE dzieci?”. Rybnik odpowiedział na kontrowersyjne plakaty

„Gdzie są TE dzieci?”. Rybnik odpowiedział na kontrowersyjne plakaty

W odpowiedzi na nową kampanię Fundacji Kornice, w Rybniku i Sosnowcu przygotowano parodię antyrozwodowych plakatów.

„Nie potrzeba żadnych badań, żeby wiedzieć, że 99% mieszkańców Sosnowca nie zamieszkałoby nigdzie indziej. 1% stanowią osoby, które chciałyby zamieszkać w Rybniku” – czytamy na billboardach opracowanych w Sosnowcu.

W Rybniku natomiast wersja parodii wygląda odrobinę inaczej. 

„Nie potrzeba żadnych badań, żeby wiedzieć, że 99% mieszkańców Rybnika nie zamieszkałoby nigdzie indziej. 1% stanowią osoby, które chciałyby zamieszkać w Sosnowcu” – czytamy na billboardach opracowanych w Rybniku.

Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button