reklama
Kategorie

Biedronka wprowadziła własną tarczę antyinflacyjną. Ceny zamrożone do czerwca

reklama

„Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” to zobowiązanie do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca 2022 roku.

 

  • Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku

  • Dyskont spożywczy obiecał ponadto, że jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę

  • Produkty objęte Tarczą Antyinflacyjną Biedronki, które znalazły się na liście najchętniej kupowanych artykułów, wyróżniać będzie specjalna etykieta cenowa

Od 12 kwietnia br. Biedronka startuje z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” i  zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca.
W przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Te produkty należące do kategorii o bardzo krótkim terminie  przydatności do spożycia, cechują się co do zasady dużą dynamiką zmienności cen.
Start programu wspiera kampania, w której 12 przedstawicieli Działu Zakupów składa w imieniu firmy zobowiązanie, że cena produktów z ich kategorii nie wzrośnie. W filmie nie występują aktorzy, ale realni pracownicy Biedronki, odpowiadający za procesy zakupowe w firmie, którzy personalnie uwiarygadniają zapewnienie o niezmienności cen.

Filmy z naszym udziałem trudno nazwać elementem kampanii marketingowej, bo nie o sam marketing tu chodzi. Będąc świadomymi, że żyjemy w dobie rosnącej inflacji i zmieniającej się rzeczywistości, chcemy dać klientom poczucie stabilizacji, publicznie gwarantując, że w sieci sklepów Biedronka cena ponad 150 najważniejszych produktów nie zmieni się do czerwca. Wspomniane produkty mają również gwarancję najniższej ceny, która oznacza zwrot różnicy, jeżeli gdziekolwiek cena regularna porównywalnych produktów byłaby niższa.

Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka

reklama

 

Dyskont spożywczy obiecał ponadto, że jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.

Produkty objęte Tarczą Antyinflacyjną Biedronki, które znalazły się na liście najchętniej kupowanych artykułów, wyróżniać będzie specjalna etykieta cenowa.

fot. Biedronka.pl
Źródło: Biedronka.pl

reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button