Kategorie
Z Katowic do Dubaju [ZDJĘCIA] Zapachowa instalacja debiutuje na Bliskim Wschodzie
Swoim wyglądem przyciąga uwagę i przede wszystkim ładnie pachnie.Intera ktywn a instalacja rozpylająca zapachy właśnie zadebiutowała w TheDubai Mall. Za niezwykłe połączenie perfum i technologii na Bliskim Wschodzie odpowiada firma Netizens.
Netizens jako pierwszy dom produkcyjny z Polski zdobył zaufanie grupy Emaar -w łaścicieli galerii handlowej The Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami – SignWorks i agencją kreatywną Centdegres – firma z Katowic przygotowała instalację interaktywną, którą zlokalizowano w największym centrum handlowym na świecie.Instalacja Spring Fragrance to pełen… kwiatów i zapachów wiosenny ogród, który rozkwitł na pasażu przy Fashion Avenue, tuż obok butików Armani i Louis Vuitton. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogą zanurzyć się w jednej z czterechunikalnych kompozycji zapachowych. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią ikonę naekranie dotykowym, a aplikacja wyświetli informację o zapachu, natomiastzaprogramowany przez Netizens system wypełni pomieszczenie delikatną mgiełką.
Spring Fragrance wzorowana jest na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Pa rfum. Wystawę będzie można oglądać w Dubai Mall do 12 maja. O frekwencjęzarządcy galerii handlowej mogą być spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza jąkilka milionów turystów z całego świata.Źródło: materiały porasowe