reklama
Kategorie

Czego Polacy szukali w Google w 2018 roku? Wśród haseł: Ile kosztuje nerka?

Polscy użytkownicy wyszukiwarki Google najczęściej w 2018 wpisywali hasło mistrzostwa świata w piłce nożnej 2018. Najczęściej wyszukiwana fraza w kategorii film to Kler. Zobacz resztę zestawienia.

 

 

TOP 5 SILESIA FLESZ: Arni pokazał w Katowicach kaloryfer, a urzędnicy rachunki za śmieci!

Mistrzostwa świata w piłce nożnej 2018 wygrały w tym roku z takimi hasłami jak Avicii (szwedzki DJ i producent muzyczny, który zmarł 20 kwietnia br.) oraz wybory samorządowe 2018.

W kategorii ludzie pierwsze miejsce w wyszukiwaniach zajmuje wyżej wspomniany Avicii, przed Tomasz Mackiewicz i Kora Jackowska.

Trzy najistotniejsze wydarzenia zdaniem polskich użytkowników Google to mistrzostwa świata 2018, wybory samorządowe 2018 i Eurowizja 2018.

Fenomenem w 2018 roku okazał się film Kler, dzięki czemu to właśnie jego Polacy najczęściej szukali w Google. Na drugim miejscu zestawienia znalazło się Bohemian Rhapsody, czyli porywająca opowieść o zespole Queen. Najniższe miejsce na podiom zajęła Planeta Singli 2.

Co to jest RODO? – na to pytanie szukaliśmy odpowiedzi w kategorii: Co to jest…? Zastanawiające jest również pytanie: Co to jest niepodległość? Ciekawe ilu Polaków wpisało taką frazę w Google 11 listopada. Wiemy również, że Polacy w 2018 często myśleli o kredytach. Stąd też na trzecim miejscu znalazła się fraza: Co to jest RRSO?

Drugie pytanie wśród fraz w wyszukiwarce Google to: Ile kosztuje? Polscy użytkownicy szczególnie byli zainteresowani tym ile kosztuje przegląd samochodu, ile kosztuje aparat na zęby i ile kosztuje bitcoin. Pośród wyszukiwanych fraz w tej kategorii szczególne ciekawa była fraza: Ile kosztuje nerka? Znalazła się na ósmym miejscu w zestawieniu.

Pośród haseł wpisywanych przez Polaków w wyszukiwarkę najciekawsze wydają się:

  • Co to jest pyskowanie?
  • Ile zebrał WOŚP?
  • Ile do wakacji?
  • Ile palców ma koń?
  • Gdzie jest pyton?
  • Jak wyglądają hemoroidy?
  • Gdzie jest księżyc?

Wśród najpopularniejszych haseł wpisywanych w wyszukiwarkę Google na całym świecie pierwsze jest World Cup, drugie Avicii, a trzecie Mac Miller. Wynika z tego fakt, że ludzi szczególnie interesują informacje na temat zmarłych w danym roku muzyków.

Mateusz Pojda

źr.: wirtualnemedia.pl

Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button