Rejestrujesz samochód? Od 1 lipca nowe zasady. Wszystko przez koronawirus
Od 1 lipca w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bytomiu wprowadzone zostaną nowe zasady bezpośredniej obsługi klientów, którzy przyjdą załatwić sprawę bez ustalonego wcześniej terminu.
Zrobiliśmy program bez ani jednego polityka!!! TOP 5 Silesia Flesz
PREMIERA TOP 5 Silesia Flesz w każdą niedzielę o 19.50!
W przypadku przybycia do wydziału bez umówienia, wizyta odbywać się będzie w reżimie sanitarnym (jedna osoba przypada na jeden pokój obsługi). Obsługę w danym dniu bez oczekiwania na swoją kolejkę, zapewnią klientom bilety, które będą wydawane w holu głównym ratusza w Punkcie Informacyjnym UM. Bilety będą wydawane od godz. 7.45. Pobierając bilet na określoną godzinę klienci unikną długiego stania w kolejce.
Należy podkreślić, że jeden bilet oznacza załatwienie jednej sprawy. Jeżeli klient zamierza zarejestrować dwa i więcej niż dwa pojazdy należy to wcześniej zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu: 32 28 36 150. Zostanie wówczas zaproponowana inna, dogodna forma załatwienia sprawy – mówi Alina Staciwa, Naczelnik Wydziału Komunikacji UM.
Rejestracja zakupionego w salonie, sprowadzonego z zagranicy oraz przerejestrowywanego pojazdu odbywa się w zarezerwowanym wcześniej przez internet terminie (https://bezkolejki.eu/umbytom/Reservation) lub telefonicznie pod numerem tel.: 32 28 36 132 lub 32 28 36 150.
-Wizytę w urzędzie można umówić za pośrednictwem strony internetowej (zdalnego kalendarza wizyt) lub telefonicznie na następne trzy dni kalendarzowe. Zachęcamy do korzystania z tych form. Wszystkim nam ułatwi to życie oszczędzając czas i nerwy – mówi Alina Staciwa.
Liczba klientów obsługiwanych w danym dniu jest ograniczona. Wejście do Wydziału Komunikacji pozostaje bez zmian- tj. wejście boczne zlokalizowane po prawej stronie od wejścia głównego (obok windy). Na terenie budynku obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa.
źródło: UM Bytom
Śląskie: Tu Andrzej Duda zyskał rekordowe poparcie! Jaka to gmina?
Od środy można składać wnioski o świadczenie „Dobry Start”. Na razie tylko w formie elektronicznej