Akademia Telewizyjna. Skuteczny Rzecznik Prasowy
Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:
Szkolenie „Akademia Telewizyjna. Skuteczny Rzecznik Prasowy” pozwala na zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub instytucji. Osoby zajmujące się Public Relations w małych i średnich firmach a także w instytucjach państwowych i samorządowych dowiedzą się min.
- jak postępować w sytuacjach kryzysowych,
- jak zarządzać kontaktami z mediami,
- konstruować komunikaty do nich kierowane.
Poznają także prawo prasowe i jego działanie w praktyce, oraz zdobywają umiejętności potrzebne do publicznych wystąpień. Dzięki szkoleniu, firma będzie miała szansę pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji, sprawnie komunikować się za pośrednictwem Internetu i mediów, a także przeciwdziałać utracie dobrego imienia w sytuacjach kryzysowych.
Szkolenie „Skuteczny Rzecznik Prasowy” pozwala na zdobycie:
- wiedzy i umiejętności stosowania Prawa Prasowego,
- przygotowania strategii postępowania w sytuacjach kryzysowych,
- wiedzy z zakresu funkcjonowania mediów w Polsce,
- umiejętności z zakresu wystąpień publicznych,
- organizowania spotkań z mediami, a także posługiwania się różnymi kanałami informacyjnymi w celu zwiększenia zasięgu przekazywanego komunikatu.
Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?
Szkolenie „Skuteczny Rzecznik Prasowy” przygotowaliśmy z myślą o Rzecznikach Prasowych urzędów, firm, pracownikach zespołów prasowych, wydziałów komunikacji społecznej, osobach odpowiedzialnych za komunikację zewnętrzną zwłaszcza kontakty z mediami.
PROGRAM SZKOLENIA:
1.Wstęp do prawa prasowego – najbardziej istotne przepisy.
Autoryzacja, polemika – co i kiedy? (Case Studies)
2. Skuteczny PR.
Rola rzecznika i kreowanie wizerunku firmy, korporacji, urzędu, narzędzia e-PR, Social Media, stworzenie i prowadzenie
biura prasowego, zakres kompetencji.
3. Skuteczne Media Relations.
Współpraca z dziennikarzami – wykorzystywanie mediów w promocji i do własnych celów, ‘targetowanie’ informacji,
kreacja przekazów medialnych.
4. Jak pisać interesujące dla redakcji informacje? Jak udzielać wywiadu w radiu i dla TV.
Sztuczki dziennikarskie, jak się przed nimi obronić?
5. Praktyka wystąpień publicznych – ćwiczenia.
Wywiady radiowe (rejestracja i analiza wystąpień słuchaczy), wywiady telewizyjne (charakterystyka wystąpień on air, rejestrowanych itp. indywidualne ćwiczenia przed kamerą, analiza wystąpień Słuchaczy), mowa ciała etc.
6. Konferencja prasowa, briefing.
Jak, i kiedy je zorganizować? Przydatne przykłady i anty-przykłady.
7. Zarządzanie sytuacją kryzysową w firmie, przedsiębiorstwie, instytucji publicznej.
Zasady przygotowania strategii i gotowych rozwiązań, jak szybko i skutecznie reagować, odbudowa wizerunku.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
8 godzin/1 dzień
CENA SZKOLENIA:
ZAPYTAJ O CENĘ: szkolenia@tvs.pl
Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny.
Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.
Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.
Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie istnieje możliwość uzyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.
KONTAKT:
Za pomocą Facebook Messanger: Kliknij
Lub formularza kontaktowego:
Zdjęcie:
Designed by xb100 / Freepik