Artykuł SponsorowanyDomSilesia Flesz najnowsze informacje

Dlaczego warto korzystać z aplikacji Mój TAURON?

Smartfony to obecnie coś więcej niż telefony. Z ich pomocą możemy nie tylko szybko i sprawnie kontaktować się z najbliższymi, ale także odbierać przesyłki, płacić za zakupy, inwestować czy sterować oświetleniem domu. Dzięki aplikacji Mój TAURON w prosty sposób można zarządzać rachunkami za prąd oraz załatwiać sprawy z nimi związane.

 

Mój TAURON – aplikacja do obsługi klienta

TAURON już od kilku lat posiada serwis dedykowany dla klientów, w którym mogą zarządzać swoimi rachunkami oraz płatnościami. Dodatkowo powstała darmowa aplikacja Mój TAURON, która jest dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych. Można ją zainstalować zarówno na smartfonach z Androidem, jak i tych opartych na systemie iOS.

Po pobraniu i zainstalowaniu wystarczy tylko zalogować się do swojego konta w serwisie Mój TAURON lub, gdy się go jeszcze nie posiada, można je utworzyć od razu w aplikacji. Nie ma potrzeby, by w tym celu przechodzić do przeglądarki czy włączać komputer. Warto zaznaczyć, że kolejne logowania mogą odbywać się z użyciem czterocyfrowego kodu PIN. Można go nadać podczas pierwszego logowania lub później, w dowolnym momencie. Inną opcją, zależną od systemu operacyjnego, jak i samego urządzenia, jest możliwość logowania się z użyciem odcisku palca lub Face ID.

Szybki kontakt bez wychodzenia z domu

Największą zaletą aplikacji Mój TAURON jest to, że pod ręką znajdują się najważniejsze informacje. Dzięki niej wiele spraw załatwia się bez udawania się do punktu obsługi klienta. Przede wszystkim aplikacja daje możliwość sprawdzenia zużycia energii elektrycznej w gospodarstwie domowym dzięki dostępowi do faktur do trzech lat wstecz.

Przeglądając wystawione rachunki, można także sprawdzić ich wysokość, czy zostały już zapłacone oraz do kiedy należy uregulować wszystkie należności za zużycie prądu. W ten sposób każdy użytkownik z wykorzystaniem telefonu ma również możliwość opłacenia wspominanych faktur albo każdej pojedynczo, albo wszystkich zbiorczo w wygodnym dla siebie momencie. Wystarczy tylko kilka kliknięć w telefonie.

Dzięki aplikacji klienci mają możliwość podania w łatwy sposób odczytu licznika. W innej zakładce jest natomiast opcja sprawdzenia szczegółów umów podpisanych z TAURONEM, np. numeru ewidencyjnego czy sposobu rozliczania.

Co więcej, Mój TAURON daje także możliwość edytowania danych kontaktowych takich jak e-mail, telefon i adres korespondencyjny. Z jego pomocą można również przesłać protokół zdawczo-odbiorczy. Jest on wymagany przy przepisywaniu licznika na nowego właściciela podczas sprzedaży lub najmu nieruchomości. Jeżeli przy okazji którejkolwiek ze spraw pojawią się pytania, zawsze można nawiązać szybki kontakt z TAURONEM za pomocą infolinii.

Internetowy system obsługi klienta w TAURON oraz wybór e-faktury pomagają chronić zasoby naturalne. Zgoda na elektroniczne przesyłanie dokumentów pozwala ograniczyć papier potrzebny do ich wydruku. Nie trzeba też udawać się do punktów czy na pocztę, aby opłacić rachunki, a to również duża korzyść dla planety. Warto więc założyć konto i zainstalować aplikację Mój TAURON. To nie tylko spora oszczędność czasu, ale też sposób na dbanie o środowisko.

źródło: artykuł partnera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button