reklama
Kategorie

Potrzebujesz pomocy medycznej tu i teraz? TIP działa całodobowo

reklama

Przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta informują o najkrótszych terminach leczenia oraz podpowiadają, gdzie znaleźć pomoc medyczną w nagłej potrzebie, np. w nocy oraz dni wolne od pracy.

 

Kopalnia w garażu i Elżbieta II w Będzinie! TOP 5 Silesia Flesz

TOP 5 Silesia Flesz – premiera w niedzielę 19:50 w Telewizji TVS

To nowy etap funkcjonowania call centre Narodowego Funduszu Zdrowia. Gwarantuje on uzyskanie szybkiej, kompleksowej i przejrzystej informacji dotyczącej funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce. Dzwoniąc pod numer 800 190 590, przez całą dobę można dowiedzieć się m.in. gdzie znajduje się najbliższy szpital, w którym miejscu najszybciej otrzymamy pomoc medyczną, jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej, w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta czy też jakich formalności należy dopełnić, by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

reklama

-Dzięki profesjonalnej obsłudze każdy pacjent będzie mógł dodzwonić się na infolinię i sprawdzić, gdzie najszybciej otrzyma pomoc medyczną. Liczę, że infolinia będzie dużym wsparciem dla osób starszych, które nie zawsze mogą korzystać z internetu, poszukując na własną rękę informacji o terminie badania, czy wizyty u specjalisty – podkreślił Łukasz Szumowski, minister zdrowia.

SILESIA FLESZ NAJNOWSZE VIDEO

Obok wydłużenia czasu pracy infolinii NFZ wprowadził dodatkowe udogodnienia dla pacjentów. Chodzi, m.in. o możliwość zamówienia rozmowy z konsultantem, videoczat na stronie internetowej NFZ oraz obsługę pacjentów w języku migowym. Dzięki nowym rozwiązaniom pacjenci w dogodnej dla siebie porze uzyskają ważne informacje dla swojego zdrowia. Infolinię w ciągu doby obsługuje ok. 60 konsultantów.

To początek zmian, docelowo Telefoniczna Informacja Pacjenta będzie nie tylko pomagała pacjentowi poruszać się po systemie ochrony zdrowia, lecz także – z czasem, na wzór brytyjskiego NHS, pozwoli na uzyskanie prostych porad medycznych.

Telefoniczna Informacja Pacjenta funkcjonuje od 13 listopada 2018 roku. Początkowo połączenia odbierali pracownicy Oddziałów NFZ. Teraz obsługą infolinii zajmuje się profesjonalna i doświadczona firma zewnętrzna wyłoniona w przetargu – Call Center Inter Galactica (CCIG) z Wrocławia.

PRZECZYTAJ KONIECZNIE

Zamykają oddział w szpitalu w Wodzisławiu Śląskim! Jaki jest powód?

WST w Zabrzu zainaugurowała rok akademicki. Patronem wydziału będzie prof. Zbigniew Religa

Zwłoki noworodka na terenie byłego zakładu obuwniczego!

 

źr. Ministerstwo Zdrowia

reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button