Artykuł PartnerskiArtykuł Sponsorowany

Reklama obiektu gastronomicznego – wykorzystaj potencjał drzemiący w potykaczach!

Zależy Ci na urozmaiceniu działań marketingowych, jakie dotychczas wdrażasz względem swojej kawiarni lub restauracji? Chcesz, aby ludzie jeszcze tłoczniej gromadzili się tam, aby napić się aromatycznej kawy albo zjeść smaczne śniadanie, czy obiad? Teraz uczynisz to z łatwością, nie nadwyrężając przy tym budżetu, którym dysponujesz. Wystarczy, że kupisz potykacz i wystawisz go przez lokalem! Pozytywów takiego rozwiązania jest naprawdę wiele – najwyższy czas, żeby odkryć je wszystkie.

 

Reklama na potykaczu – sukces biznesowy pisany kredą

Potykacze w gastronomii sprawdzą się chociażby w przypadku bistra, lodziarni, baru, pizzerii, kawiarni, herbaciarni, fast-foodów, restauracji, pubów, cukierni, czy piekarni – możliwości jest naprawdę wiele. Ustawiając przed wejściem do każdego z tych lokali taką tablicę reklamową na stojaku, po której można wygodnie pisać białą, jak i kolorową kredą, nawiążesz kontakt z konsumentami. To forma promocji, obok której nie przejdzie się obojętnie. Warto w praktyce przekonać się o jej skuteczności.

Oryginalne napisy i grafiki na potykaczach – wyróżnij się na tle konkurencji

Co może znaleźć się na potykaczu? Tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest tutaj wyobraźnia osoby, która do swojej ręki weźmie kredę. Na tego typu tablicy nie ma zbyt wiele miejsca, dlatego zamieszczony tam przekaz musi być jednocześnie zwięzły i chwytliwy. Tylko wtedy potykacze reklamowe A1 (jak również te dostępne w innych rozmiarach) przyciągną wzrok ludzi. W większości przypadków umieszcza się na nich charakterystyczne hasła i slogany, jak również napisy informujące o menu (na przykład opis dań wchodzących w skład zestawu dnia serwowanego na obiad), czy obowiązujących rabatach i zniżkach. Interesującą opcją są także śmieszne obrazki oraz grafiki nawiązujące do popularnych memów. Ogromną zaletą jest fakt, że takie treści marketingowe można bardzo często zmieniać – wystarczy zmyć kredę gąbką nasączoną wodą.

Kreatywna i skuteczna reklama w gastronomii? Skorzystaj z potykacza!

Już nawet pobieżna obserwacja najbliższego otoczenia pozwala wywnioskować, że taka metoda komunikacji z potencjalnymi klientami cieszy się rosnącą popularnością. W czasie wakacji najlepiej widać to w typowo turystycznych górskich i nadmorskich miejscowościach. Potykacze znajduję się tam niemal na każdym kroku.

Prowadzisz biznes gastronomiczny? Wśród wykorzystywanych przez Ciebie narzędzi promocyjnych powinny znaleźć się profesjonalne potykacze o prostej budowie (składają się one z dwóch połączonych na grzbiecie tablic kredowych, które rozstawione przypominają swoim wyglądem literę A). Zwykle zlokalizowane są one na zewnątrz, dlatego warto zaopatrzyć się w odporny na uszkodzenia model, który nawet w trudnych warunkach pogodowych nie ulegnie zniszczeniu i bezproblemowo posłuży nawet przez kilka sezonów. Gdzie znajdziesz taki produkt? Z pomocą przychodzi strona internetowa tablice-magnetyczne.com, czyli miejsce obfitujące w wysokiej jakości asortyment, który zakupić można w atrakcyjnej cenie.

źródło: artykuł partnera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button