reklama
Kategorie

Artykuły sponsorowane świetnym wsparciem w pozycjonowaniu serwisu www

reklama

W dobie natłoku informacji i olbrzymiej podaży reklam w Internecie, doskonałym narzędziem promocji są artykuły sponsorowane. Ten rodzaj treści w nienachalny sposób reklamuje i przy okazji świetnie prezentuje Firmę, markę czy konkretny produkt.

[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]

 

Użytkownicy na ogół nie poszukują w Internecie produktów, częściej szukają informacji na temat produktów i opinii na ich temat. Artykuł sponsorowany subtelnie uświadamia klientowi, że dany produkt jest mu potrzebny a dodatkowo:

  • Generuje ruch na stronie,
  • Wspomaga sprzedaż,
  • Przyczynia się budowania wizerunku firmy,
  • Jest nośnikiem słów kluczowych co przyczynia się do pozycjonowania strony

 

reklama

Artykuły możemy podzielić na trzy kategorie:

Artykuł w formie reklamy – jest to artykuł, który w sposób bezpośredni reklamuje produkt, firmę lub usługę. Ot zwykła reklama, która opiera się na polecaniu produktu.

Artykuł tematyczny – jest to luźny, merytoryczny artykuł, który w subtelny sposób nawiązuje do reklamowanego zagadnienia. Artykuł powinien być ciekawy i przyciągający uwagę.

Artykuł ekspercki – Specjalistyczny artykuł traktujący o reklamowanym zagadnieniu, jego napisanie będzie wymagało pogłębionej wiedzy oraz niejednokrotnie odniesienia się do źródeł.

 

Artykuły sponsorowane jako wsparcie SEO

Artykuły sponsorowane doskonale sprawdzą się jako wsparcie dla optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. Nie jest tajemnicą, że pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach takich jak Google opiera się w dużej mierze na słowach kluczowych, które są w nich zawarte. Artykuły mogą zawierać słowa kluczowe przydatne w SEO a także linki przydatne do pozycjonowania innych stron.

Zatem jak można zauważyć artykuły sponsorowane spełniają cały szereg funkcji, na płaszczyźnie sprzedażowej (komunikacja z klientem) jak i technicznej (SEO).

Jeżeli chcesz wspomóc pozycjonowanie swojej strony, możesz umieścić artykuł sponsorowany w serwisie Silesia.info.pl. Jest to witryna, o ugruntowanej pozycji na polskim rynku mediów internetowych.  Sieć tworzy 19 serwisów, których domeny funkcjonują w Internecie od wielu lat, a ich witryny są systematycznie aktualizowane, co wpływa na ich wysoką wiarygodność dla wyszukiwarek internetowych (wysokie współczynniki Trust Rank i Page Authority).

 

Warto wybrać publikację na jednym z 19 portali nie tylko ze względu na wiek domeny ale również ciekawą zawartość merytoryczną codziennie aktualizowanych serwisów:

www.rudaslaska.com.pl (portal z roku: 2001)

www.zabrze.com.pl (portal z roku: 2001)

www.zory.com.pl (portal z roku: 2002)

www.mojekatowice.pl (portal z roku: 2005)

www.swiony.pl (portal z roku: 2007)

www.mojchorzow.pl (portal z roku: 2007)

www.mojbytom.pl (portal z roku: 2007)

www.mojmikolow.pl (portal z roku: 2007)

www.orzesze.net.pl (portal z roku: 2007)

www.piekaryslaskie.com.pl (portal z roku: 2008)

www.laziska.com.pl (portal z roku: 2007)

www.m-ce.pl (portal z roku: 2010)

www.sosnowiecki.pl (portal z roku: 2010)

www.siemianowice.net.pl (portal z roku: 2012)

www.mojegliwice.pl (portal z roku: 2008)

www.rybnicki.com (portal z roku: 2010)

www.wodzislaw.com.pl (portal z roku: 2012)

www.pyskowice.com.pl (portal z roku: 2011)

www.mojetychy.pl ( portal z roku 2015)

źr.: silesia.info.pl

[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]

 

reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button